Humanic

Политика за връщане и замяна

Данни за търговец: Хуманик ЕООД

ЕИК: 200414576

Седалище и адрес на управление: гр. София, ул. “Сан Стефано” № 15, ет. 1, ап. 1

Адрес за кореспонденция: гр. София, бул.“Черни връх“ 100, Търговски център Парадайс Магазин: Humanic, Етаж: +1

Данни за кореспонденция: 0884664345

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА

Всеки потребител има право да върне или замени продукт в срок от 14 /четиринадесет/ дни от дата на получаването му.  Куриерските разходи са за сметка на потребителя.
При поръчки с доставка тип Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, клиентът разполага със срок от 7 календарни дни да получи закупените стоки от магазин Humanic на ниво +1 в Paradise Center. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която клиентът получи имейл потвърждение за изпълнение на поръчката му. Легитимация при получаване на закупените стоки става на каса с документ за самоличност и номер на поръчката.
В случай на връщане или замяна на закупена стока, клиентът трябва да влезе в профила си в SHOPPINGSPOT.BG и да попълните заявка за връщане, достъпна в секция „Моите поръчки“.
Връщане на продукт се допуска в следните случаи:
дефектен продукт;
не отговаря на очакванията;
размерът е различен.
За да бъде възможно връщането, е необходимо продуктът:
да НЕ е използван и да е във вида, в който е получен;
да е с неговата оригинална опаковка,
да е придружен от всички етикети и/или лепенки, оригинален касов бон или фактура;
Не се приемат артикули като дефектни, ако не са били третирани, както е указано на информацията за употреба на артикулите.
задължително трябва да бъде пакетиран в плик на куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.).
върху оригиналната опаковка на продукта – кутия или плик, НЕ трябва да бъдат залепвани товарителници, тиксо, други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!
Опции за замяна:
Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
ПРИ ЗАМЯНА: Моля, отбележете на продукта на оригиналната товарителница с кой номер/цвят  искате да бъде завършена замяната.
Връщането/замяната е само с куриер СПИДИ за сметка на клиента до следния адрес до магазин “Humanic” гр. София ,бул.”Черни връх” 100, тел. 0884664345
Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж.
Съгласно разпоредбите на ЗЗП Хуманик ЕООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която Хуманик ЕООД физически е получил върнатата от клиента стока). След потвърждение от персонала на магазин Хуманик за получаването на върнатата стока, клиентът ще получи обратно заплатената сума по един от двата начина: на място в магазин Хуманик в Парадайс Център или чрез наложен платеж до адрес/офис на Спиди, посочен от клиента.
Хуманик ЕООД не носи отговорност при попълнени неверни данни от клиента или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.
Срок за извършване на замяна.
Замяна на артикул се извършва в рамките на 14 дни от датата, на която Хуманик ЕООД физически е получил върнатата от клиента стока. При желание за замяна с различен размер или цвят ще се свържем с вас за допълнителна информация.
Връщания, които не отговарят на описаните указания, не могат да бъдат приети и ще бъдат изпратени обратно до вас.