Условия за връщане и замяна

на търговците в SHOPPINGSPOT.BG

1001 Пантофки

  • При поръчка на стока с доставка чрез куриер доставката е за сметка на клиента.
  • При поръчка с доставка тип Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, разполагате със срок от 7 календарни дни да получите закупените стоки от обекта ни 1001 Пантофки на ниво партер в ТЦ Парадайс. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която сте получили имейл потвърждение за изпълнение на поръчката Ви. Моля, пригответе документ за самоличност за удостоверяване на самоличността Ви и номер на поръчката при получаване на закупената стока.
  • Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете със следните стъпки:
  1. Попълнете „Формуляр за връщане на стоки“ в приложения линк https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAIoDZ06t2OeKjobWC2cekocSf6Z8ADojVnXhCuTe6YRBTVQ/viewform, следвайки следните инструкции:
  2. Върнатите артикули трябва да бъдат със запазен добър търговски вид – да не са носени, прани, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет, придружени с оригиналния получен фискален касов бон.
  3. При избор във формуляра „Връщане чрез куриерска фирма „Спиди“ за моя сметка“, изпратете закупената чрез  BG стока и фискалния касов бон с куриерска фирма „Спиди за Ваша сметка на следния адрес (моля, посочвайте пълния адрес):

Адрес за връщане:

Гр. София, бул.“Черни връх“ 100, Търговски център Парадайс; магазин 1001 пантофки, етаж партер, телефон 0878964116.      

  1. При избор във формуляра „Връщане на стока в магазин 1001 Пантофки“ посетете магазин 1001 Пантофки, гр. София, ТЦ Парадайс, бул. „Черни връх“ 100 в работното време на магазина – всеки ден от 10.00 до 22.00 часа, като носите закупената чрез  BG стока за връщане, оригинален фискален касов бон и номер на поръчката.                                                                                                          
  2. Възстановяването на сумата ще бъде направено по предоставената от Вас банкова сметка във „Формуляр за връщане на стоки“ в срок до 14 (четиринадесет) работни дни след датата на получаване на върнатата стока в магазин 1001 Пантофки – ТЦ Парадайс.
  3. Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането се налага по вина на търговеца – магазин 1001 Пантофки. Доказването на вината на търговеца се осъществява в предварителна кореспонденция между търговеца и Клиента и става единствено след потвърждение от страна на търговеца.
  4. Пратки, изпратени от Клиента с начин на плащане „наложен платеж“ и пратки изпратени за сметка на 1001 Пантофки, няма да бъдат приемани.

American Tourister

В случай, че не сте удовлетворени от доставената стока, имате право да я върнете или замените на адрес: град София, бул. „Климент Охридски“ 150, п.к. 1756, в 14 дневен срок от датата на доставката, във вида в който сте я получили със всички придружаващи документи, за Ваша сметка. В такъв случай към върнатия продукт посочвате банкова сметка, по която да Ви бъде възстановена стойността на стоката в петдневен срок от получаването ѝ в нашия офис.
При замяна на стока, куриерските услуги за връщането и изпращането на заменения артикул е за сметка на клиента.

Изисквания към върнатата стока:

  • клиентът е подал заявка за връщане на стоката писмено на имейл sales@piquadro.bg или на телефон +359 89 688 84 94 в срок не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Следва да посочите лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената от Вас сума за продукта;
  • стоката е в перфектен търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД – фактура (ако има такава), касов бон, гаранционна карта.

Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката обратно до адреса на „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД.
„А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума или част от нея в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на продукт.

В случаите, в които клиентът откаже доставката (след като е потвърдил по телефон нейното получаване и тя вече е тръгнала към него), той следва да заплати куриерските разходи, както за доставката до него, така и за връщането й до централен склад в размер на 10 лв. по следната банкова сметка: Бенефициент: „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД , Банка: УниКредит Булбанк; пл. „Св. Неделя“ 7, BIC: UNCRBGSF, IBAN : BG53 UNCR 7000 1520 6870 31, Основание за плащане: куриерски разходи. Ако клиентът откаже заплащането на този разход, той губи правото да прави поръчки от това име и адрес с метод на плащане „наложен платеж“, а само и единствено негови бъдещи поръчки ще бъдат изпращани след предварително заплащане с карта или по банков път.

Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. То се осъществява посредством помирителни комисии: https://www.kzp.bg/.

За да упражни правото си на отказ, потребителят може да използва стандартния формуляр за отказ. Изтеглете оттук

 

https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=bg

Arabian's Secret

Продуктът може да бъде върнат от клиента/купувача, придържайки се към упоменатите условия. Продуктът трябва да бъде върнат на СИАС ЕООД в първоначалният си вид на закупуване (не е разрушена цялостта на опаковката, кутията не е повредена и парфюмът не е бил отварян/използван), прилежен външен вид и придружен ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от касовата бележка. При липса на касова бележка продуктът не може да бъде върнат или сменен.

– БЕЗ НАЧИСЛЯВАНЕ за доставки, изпълнени от Спиди до клиент. Доставката е ЗА НАША СМЕТКА, както и ако клиент иска да изпрати парфюм от неговото местоположение до обекта, доставката отново е за наша сметка!

Bra Studio

Доставка до салон за бельо Bra Studio

Ако поръчаш с доставка Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, разполагаш със срок от 7 календарни дни да получиш закупените стоки от салон за бельо Bra Studio на ниво 0 в Paradise Center. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която си получила имейл потвърждение за изпълнение на поръчката ти. Моля, приготви документ за самоличност за удостоверяване на самоличността ти и номер на поръчката при получаване на закупената стока. В случай на непотърсена повече от 7 дни заплатена поръчка с доставка Click & Collect, Търговецът ще се свърже с клиента на попълнените в поръчката данни за контакт, за да уточнят кога клиентът ще вземе поръчката си или ако се отказва от поръчката, как заплатената сума ще бъде възстановена на последния.

Как мога да върна моята поръчка/продукт?

Връщането на продукти е лесно – изискваме само да донесеш в салона ни за бельо в Парадайс център продукта неносен и с непокътнати етикети в срок до 30 дни. В случай че желаеш да върнеш закупен продукт с куриер, разходът за доставката ще бъде за твоя сметка.

Можеш и да попълниш заявка за връщане в профила си в SHOPPINGSPOT.BG, достъпна в секция „Моите поръчки“.

 

За всякакви въпроси по твоите поръчки от Bra Studio можеш да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на shop@brastudio.bg или обаждане на 089 777 8228

Camel Active

 

Клиентите на Camel Active имат възможността да върнат или заменят направена покупка или част от поръчката в рамките на 30 календарни дни от датата на закупуване. За целта трябва да е запазен напълно търговският вид на продукта с всички етикети и да няма увреждания като скъсване, надраскване, петна, пране и/или гладене. Необходимо е да се предостави и касовият бон, съпровождащ покупката.

 

В 30-дневен срок се извършват и рекламации при следните случаи: констатиран дефект, несъответствие в заявения размер, несъответствие в заявения продукт/модел.

Връщането става за сметка на Потребителя, лично или чрез куриер, на адрес София 1000, пл. Славейков 1А, магазин CAMEL ACTIVE, тел. +359 885 707407. Единственото условие е предварително да информирате Camel Active за решението си да се откажете от споразумението (покупката) на публикувания телефон или на имейл info@urbanbox.eu, като посочите номер на поръчка, име и фамилия, връщане или замяна, кой продукт желаете да върнете/замените, причина, банкова сметка.

 

Възстановяване на сумата по върнатата стока става след удостоверяване, че получената стока отговаря на изискванията за връщане и на посочената от Клиента банкова сметка в рамките на 5 работни дни от датата на полученото връщане.

 

Celio

  • При поръчка на стока с доставка чрез куриер доставката е за сметка на клиента.
  • При поръчка с доставка тип Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, разполагате със срок от 7 календарни дни да получите закупените стоки от обекта ни Celio на ниво партер в ТЦ Парадайс. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която сте получили имейл потвърждение за изпълнение на поръчката Ви. Моля, пригответе документ за самоличност за удостоверяване на самоличността Ви и номер на поръчката при получаване на закупената стока.
  • Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете със следните стъпки:
  1. Попълнете „Формуляр за връщане на стоки“ в приложения линк https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSce3C1oSEeEsMNcSR5TPLLEvVERMtxnOta81R-S1a1pNWos5w/viewform, следвайки следните инструкции:
  2. Върнатите артикули трябва да бъдат със запазен добър търговски вид – да не са носени, прани, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет, придружени с оригиналния получен фискален касов бон.
  3. При избор във формуляра „Връщане чрез куриерска фирма „Спиди“ за моя сметка“, изпратете закупената чрез  BG стока и фискалния касов бон с куриерска фирма „Спиди за Ваша сметка на следния адрес (моля, посочвайте пълния адрес):

Адрес за връщане:

Гр. София, бул.“Черни връх“ 100, Търговски център Парадайс; магазин Celio, етаж партер, телефон 0879668389.      

  1. При избор във формуляра „Връщане на стока в магазин Celio“ посетете магазин Celio, гр. София, ТЦ Парадайс, бул. „Черни връх“ 100 в работното време на магазина – всеки ден от 10.00 до 22.00 часа, като носите закупената чрез  BG стока за връщане, оригинален фискален касов бон и номер на поръчката.                                                                                                          
  2. Възстановяването на сумата ще бъде направено по предоставената от Вас банкова сметка във „Формуляр за връщане на стоки“ в срок до 14 (четиринадесет) работни дни след датата на получаване на върнатата стока в магазин Celio – ТЦ Парадайс.
  3. Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането се налага по вина на търговеца – магазин Доказването на вината на търговеца се осъществява в предварителна кореспонденция между търговеца и Клиента и става единствено след потвърждение от страна на търговеца.
  4. Пратки, изпратени от Клиента с начин на плащане „наложен платеж“ и пратки изпратени за сметка на Celio, няма да бъдат приемани.

Armani Exchange

Collective

Diesel

Имате възможността да върнете, закупен от Вас продукт посредством в 14-дневен срок от датата на получаване, като използвате *Формуляр за връщане*, приложен във Вашата поръчка с касовия бон. Причините за това може да са, както следва:
• Неточен размер
• Промяна на решението относно направената покупка
При гореспоменатите условия транспортните такси се поемат от страна на клиента. В случай на грешка от страна на www.collectiveonline.bg, транспортните такси се поемат от последните.

Моля, при подаване на заявка, имайте предвид следното:
След изтичането на 14-дневния срок, потребителят може да върне стоката само в случай, че тя е дефектирала.
Задължително е прилагането на получения документ при доставка – фискален бон за направената покупка и формуляр за връщане.
Върнатите продукти не трябва да имат следи от употреба и трябва да бъдат в оригинална опаковка и с оригинален етикет.
Връщане на бельо и бански не се извършва.


– ВРЪЩАНЕ – Ако желаете сумата да Ви бъде възстановена, моля изпратете ни данни, попълнени във *Формуляр за връщане*, които включват:

* Име и фамилия на клиента / Име на фирма 

* Адрес на клиента

* E-mail на клиента

* Банкова сметка

* Кратка информация за поръчката

* Място за Вашия подпис

След като получим потвърждение, че продуктът/продуктите са получени на указания адрес и плащането е било успешно, сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на 10 работни дни.

АРТИКУЛЪТ/ИТЕ
СЕ ИЗПРАЩА/Т НА АДРЕС:
FF GROUP BULGARIA EOOD
115A Tsarigradsko shose blvd., fl.2
1784 Sofia, Bulgaria
T: 0896698700

Пратки, изпратени на адрес различен от посочения, няма да бъдат разглеждани.
Моля, имайте предвид, че банкови такси, свързани с валутни преводи по сметки извън
България, ще бъдат за сметка на клиента.

DAGI

  1. Може да върнете закупен от D A G I продукт до 14 работни дни от датата на получаването му.
  2. Достатъчно е да попълните „протокола за връщане“, който е част от формуляра съпровождащ всяка доставка и да изпратите стоката на следния адрес:    София, бул.”Черни Връх” 100, мол ‘Парадайз Център” магазин D A G I
  3. За да върнете продукт закупен от D A G I продукт, той трябва да не е изпозван, да не е с нарушен търговски вид, да е в оригиналната си опаковка, без странични миризми като цигарен дим или парфюми. Продукти неотговарящи на горните изисквания няма да бъдат приемани и сумата няма да бъде възстановена.
  4. Разходите по връщането на стока закупена от D A G I са за сметка на клиента. Връщането на стоката трябва да се осъществи от лицензирана куриерска фирма до адреса на D A G I.
  5. Единственият начин за възстановяване на сумата на върнатата поръчка е по банков път. За целта клиента трябва да предостави данни за банковата си сметка по която желае да бъде върната сумата  (IBAN и получател) в протокола за връщане . Сумата ще бъде възстановена до 14 календарни дни след получаване на върната пратка.  Няма да се приемат пратки изпратени до нас с наложен платеж. 
  6. В случай, че са налице хипотезите по точка 3 наш консултант ще се свърже с Вас и ще получите протокол с описани проблеми констатирани при огледа на върната поръчка.

Etam

  • При поръчка на стока с доставка чрез куриер доставката е за сметка на клиента.
  • При поръчка с доставка тип Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, разполагате със срок от 7 календарни дни да получите закупените стоки от обекта ни Etam на ниво партер в ТЦ Парадайс. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която сте получили имейл потвърждение за изпълнение на поръчката Ви. Моля, пригответе документ за самоличност за удостоверяване на самоличността Ви и номер на поръчката при получаване на закупената стока.
  • Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете със следните стъпки:
  1. Попълнете „Формуляр за връщане на стоки“ в приложения линк https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUuUuO0Ck1Q0XnJ6J8YVMQzIBVRIikb9IpRhdZ6jlxbDjEeg/viewform, следвайки следните инструкции:
  2. Върнатите артикули трябва да бъдат със запазен добър търговски вид – да не са носени, прани, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет, придружени с оригиналния получен фискален касов бон.
  3. При избор във формуляра „Връщане чрез куриерска фирма „Спиди“ за моя сметка“, изпратете закупената чрез  BG стока и фискалния касов бон с куриерска фирма „Спиди за Ваша сметка на следния адрес (моля, посочвайте пълния адрес):

Адрес за връщане:

Гр. София, бул.“Черни връх“ 100, Търговски център Парадайс; магазин Etam, етаж партер, телефон 0878855872.      

  1. При избор във формуляра „Връщане на стока в магазин Etam“ посетете магазин Etam, гр. София, ТЦ Парадайс, бул. „Черни връх“ 100 в работното време на магазина – всеки ден от 10.00 до 22.00 часа, като носите закупената чрез  BG стока за връщане, оригинален фискален касов бон и номер на поръчката.                                                                                                          
  2. Възстановяването на сумата ще бъде направено по предоставената от Вас банкова сметка във „Формуляр за връщане на стоки“ в срок до 14 (четиринадесет) работни дни след датата на получаване на върнатата стока в магазин Etam – ТЦ Парадайс.
  3. Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането се налага по вина на търговеца – магазин Доказването на вината на търговеца се осъществява в предварителна кореспонденция между търговеца и Клиента и става единствено след потвърждение от страна на търговеца.
  4. Пратки, изпратени от Клиента с начин на плащане „наложен платеж“ и пратки изпратени за сметка на Etam, няма да бъдат приемани.

FreyWille

Доставка до магазин FreyWILLE

Ако поръчате с доставка Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, разполагате със срок от 7 календарни дни да получите закупените стоки от магазин FreyWILLE на ниво 0 в Paradise Center. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която сте получили имейл потвърждение за изпълнение на поръчката Ви. Моля, пригответе документ за самоличност за удостоверяване на самоличността Ви и номер на поръчката при получаване на закупената стока.

 

Cтaндapтни yĸaзaния зa oтĸaз:

Срок за упражняване на правото

Като потребител имате 14 календарни дни, след получаване на поръчката си, за да прецените дали артикулът, който сте закупили е подходящ за Вас. В рамките на тези 14 дни имате право да се откажете от покупката си без основание. Този период изтича 14 дни, считано от деня, в който Вие или оторизирано от Вас лице удостоверите получаването на поръчката.

За да се възползвате от правото си на отказ, трябва да ни уведомите писмено чрез мейл или писмо по куриер или поща и да изпратите артикула на следния адрес:

FREYWILLE София
Бул. „Черни връх“ 100, Парадайс Център, партер, маг.128,
гр.София 1407
Тел: +359 877 707313
Мейл: sofia@freywille.com

Можете да влезете в профила си в SHOPPINGSPOT.BG и да попълните заявка за връщане, достъпна в секция „Моите поръчки“. Можете  и да използвате формуляра за отказ/връщане на поръчка, който сте получили в доставката си. Можете да го свалите и оттук: формуляр за отказ. Попълнете го и го изпратете на горепосочения адрес.

Ако желаете да се възползвате от това си право, ще получите потвърждение от наша страна за получаването на този формуляр. За да се спази срока за отказ от поръчка е много важно да изпратите писменото си заявление за отказ преди изтичането на 14 дневния срок.

Всички доставки са придружени с информационно писмо за правото Ви на отказ от поръчката. Заедно с продуктите си ще получите подробни инструкции за сигурното опаковане на артикулите (за да се избегнат повреди), за необходимите документи от Ваша страна (попълнен формуляр за отказ, копие от касов бон, потвърждение на поръчката), както и точния адрес за доставка.

 

Изисквания при упражняване правото на отказ

 

При желание от Ваша страна да се откажете от поръчката, трябва да изпратите продуктите обратно в 14-дневен срок от датата на заявлението Ви.

При отказ от покупка, ще Ви възстановим сумата за нея при условие, че са спазени следните изисквания:

– върнатите артикули следва да бъдат в отлично и неизползвано състояние, с оригиналния им етикет, прикрепен към тях, без да е разкъсан;

FREYWILLE инспектира върнатите артикули и преценява дали състоянието им отговаря на оригиналното. При неспазване на инструкциите за третиране, опаковка и доставка от страна на Ползвателя,

FREYWILLE не носи отговорност при загуба, повреда или допълнителни разходи за доставка;

– при връщане на парфюм, продуктът не бива да е отварян и трябва да бъде в оригиналната си опаковка (с прозрачното фолио на кутията). При връщане на дефектен артикул или такъв повреден по време на доставка, Ползвателят трябва да се увери, че бутилката е херметически затворена (ако това не е налице Ползвателят следва да се свърже с отдел „Обслужване на Клиенти“);

– да бъде приложена касова бележка за закупуването на артикула.

FREYWILLE инспектира върнатите артикули и преценява дали състоянието им отговаря на оригиналното.

Възстановяване на суми. Куриерски и транспортни разходи

При отказ от покупка ще ви възстановим цялата сума, включително и стойността за доставка (с изключение на допълнителните разходи възникнали от Ваш избор за по-бърза или скъпа доставка, различна от предложената от нас). Сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на 14 дни, считано от датата на получаване на върнатите артикули.

Ще възстановим сумата за поръчката Ви, използвайки същият метод на разплащане, който Вие сте използвали в поръчката си, освен ако не се заявили желание да Ви бъдат върнати по друг начин. Това не би довело до допълнителни такси или разходи за Вас.

Стойността за обратната доставката се поема от Вас, когато се откажете от покупката. Моля, следвайте указанията за опаковане, изпращане и застраховка. Желателно е да използвате същата куриерска служба, избрана от нас за доставката на Вашата поръчка. Средната стойност на обратната доставка е 39,40лв.

При неспазване на инструкциите за третиране, опаковка и доставка от Ваша страна,

FREYWILLE не носи отговорност при загуба, повреда или допълнителни разходи за доставка.

 

Giotto

Клиентите на онлайн магазин GIOTTO.BG могат да върнат закупените стоки в 14-дневен срок без изрични основания за това според Закона за защита на потребителите (ЗЗП)  стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена цялостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.)

Разходите за връщане на продукти и замяна са за сметка на клиента с изключение на случаите на грешка от страна на GIOTTO.BG или при дефектна стока, транспортните такси се поемат от последните.

Отказ от закупени продукти без основание

Ако поръчаната стока се връща по една от следните причини: Смяна на размера, търговският вид на продукта е различен от това, което сте очаквали или сте променили решението си за направената покупка можете да я върнете, за замяна или за връщане на стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на адрес София, бул.Черни връх 100, Парадайс Център София, Магазин Giotto, фирма Тренд-И ЕООД. Върнатите продукти, както и опаковките трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи).
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.
Сумата за закупен продукт се възстановява след приемане на стоката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път  в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.
Обратни пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани!

Грешно доставени или дефектни стоки при получаване

След получаване на стоката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката и дефекти.  При констатация на дефектен продукт или несъответсвие със заявката до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов  или да възстановим стойността на стоката. Разходите по куриерските услуги за връщането на стоките са за сметка на GIOTTO.BG.
Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатата пратката по банков път.

Процедура за връщане:

Mоже да върнете продукти на адрес София, бул.Черни връх 100, Парадайс Център София, Магазин Giotto, фирма Тренд-И ЕООД, като междувременно уведомите Тренд-И ЕООД  за това на info@giotto.bg или на телефон +359 878414100.

Приложете получения документ при доставка (фактура).

Възстановяване на сумата за стоките:

Моля изпратете ни данни на банкова сметка: IBAN / Име на титуляр. След като получим стоките на указания адрес, сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на 14 работни дни.

Замяна:

Изпратете линк или код на артикула който желаете да получите като замяна. След като получим стоката/стоките, ще изпратим заявените от Вас в рамките на 5 работни дни. Разлика в сумите, в случай че има такива ще бъдат коментирани допълнително.

Grand Optics

  1. ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

1.1. Клиентът може да замени закупени Продукти по всяко време от подаването на поръчката до изтичането на 14-дневния период, който започва да тече от получаване на Поръчката. 

1.2. Замяната на закупения Продукт е допустимо само в случай, че Продуктът не е повреден, има изряден търговски вид, а в случай че Продуктът е бил в опаковка, то същата не следва да е била разопакована. Продукти, които нямат изряден търговски вид и са били разопаковани, не могат да бъдат заменяни. 

1.3. Продуктите могат да бъдат заменяни само с други Продукти на същата или на по-висока стойност.

1.4. Правото на замяна може да бъде упражнявано от Клиента пред Продавача с писмо, адресирано до следния имейл адрес claims@grandoptics.bg, където е необходимо да попълните: име, фамилия, № на поръчката и на коя дата е получена, e-mail, телефон за връзка, код на закупен артикул/и и адрес за доставка.

1.5. Искания за замяна на Продукт не могат да бъдат предявявани и правени във физическите магазини на Продавача. Времето за замяна на Продукт се счита за запазено, ако на Продавача е изпратено Уведомление за прекратяване на договора на или преди последния ден от периода от време, посочен в клауза 1.1.

1.6. В рамките на 14 дни от упражняване на правото на замяна на Продукт Клиентът трябва да върне на Продавача  закупените продукти, заедно с всички документи, които е получил (гаранционна карта, упътвания, указания и други). 

1.7. Всички разходи за замяна на Продукта са за сметка на Клиента.

  1. ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

2.1. Клиентът може да упражни правото си на връщане на закупен продукт по всяко време от подаването на поръчката до изтичането на 14-дневния период, който започва да тече от получаване на Поръчката. За упражняване на правото на връщане на закупен продукт се счита, че Поръчката е получена от Клиента: (а) ако трето лице, определено от Клиента, приема доставката на всички или на част от Поръчката или (б) ако Продуктите, поръчани от Клиента в една единствена поръчка, се доставят отделно, след като доставката на всички Продукти е приета, или (в) ако Продуктите, състоящи се от няколко части или елементи, са доставени, след като доставката на последната част или последния елемент на тези Продукти е приета. 

2.2. Право на връщане на закупен продукт имат само Клиентите, които са физически лица и имат качеството потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите.

2.3. Връщането на закупения е допустимо само в случай, че същият не е повреден. Когато е поръчана повече от една бройка от дадена марка и модел Продукт, за да е допустимо връщането на всички, е необходимо само един Продукт да е бил разопакован, а останалите да бъдат не отваряни. 

2.4. Искания за връщане на закупен продукт не могат да бъдат предявявани и правени във физическите магазини на Продавача. Времето за замяна на Продукт се счита за запазено, ако на Продавача е изпратено Уведомление за прекратяване на договора на или преди последния ден от периода от време, посочен в клауза 2.1.

2.5. Правото на връщане на закупен продукт може да бъде упражнявано от Клиента пред Продавача с писмо, адресирано до следния имейл адрес claims@grandoptics.bg, където е необходимо да попълните: име, фамилия, № на поръчката и на коя дата е получена, e-mail, телефон за връзка, код на закупен артикул/и, IBAN, BIC. Клиентът може и да попълни заявка за връщане в профила си в SHOPPINGSPOT.BG, достъпна в секция „Моите поръчки“.

2.6. В рамките на 14 дни от упражняване на правото на връщане на закупен продукт Клиентът трябва да върне на Продавача закупените продукти на адрес София 1164, ул. „Плачковица“ 1А. Периодът от време, посочен в предходното изречение, се счита за спазен, ако на или преди 14-тия ден Продуктите са предадени за транспорт. Разходите за връщане на Продуктите на Продавача са за сметка на Клиента.

2.7. Клиентът е отговорен за понижаване на стойността на Продуктите, дължащо се на прекомерно ползване, което излиза извън рамките на употребата, необходима за установяване на характеристиките и функционалността на Продуктите. 

2.8. Продавачът връща на Клиента плащанията, получени във връзка с направената покупка, в рамките на 14 дни от датата на която е уведомен от Клиента за връщане на закупен продукт, но не преди Клиентът да е върнал Продуктите на Продавача или да е доказал, че същите са изпратени.

2.9. Когато Клиентът е заплатил цената на Продуктите по безкасов начин покупната цена се възстановява по сметката, която клиента е посочил в e-mail- а за връщане на закупен продукт.
При услугата „доставка Click&Collect“, сумата за връщане на закупен продукт се възстановява по сметката, която клиента е посочил в е-mail- а/бланка за връщане на закупен продукт.

2.10. Плащанията, които следва да бъдат възстановени от Продавача на Клиента поради връщане на закупен продукт, се намаляват от Продавача със сумата, съответстваща на обезценяването на стоките съгласно клауза 2.7.

  1. ГАРАНЦИЯ И ГАРАНЦИОННИ ИСКОВЕ. РЕКЛАМАЦИЯ

3.1. Правилата от настоящия раздел се отнасят до Клиенти-физически лица, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите.

3.2. Всички Продукти, закупени на Уебсайта, се ползват с 24-месечна законова гаранция, която започва да тече в деня, в който Клиентът е приел доставка на Продуктите.

3.3. Гаранционният срок се удължава с периода, през който Клиентът не може да използва стоките поради техния гаранционен ремонт.

3.4. Гаранцията не покрива каквито и да е дефекти, възникнали на стоките:

(a)   поради механични повреди, причинени от потребителя;
(б)   поради използването на стоки в условия, чиито влажност, температура, химически и механични въздействия не съответстват на естествената околна среда;
(в)   поради различна от нормалната употреба или небрежно отношение по отношение на грижата за стоките;
(г)   поради щетите, нанесени на стоките от прекомерно натоварване или използването им в противоречие с условията на производителя за употреба на стоките, общите принципи или техническите стандарти;
(д)   поради щетите, нанесени на стоките от неизбежни и/или непредвидими събития;
(е)   от непрофесионално вмешателство, повреда по време на транспортиране, повреда от вода, щети от пожар или друга непреодолима сила.

3.5. Клиентът може да подаде искане за рекламация по отношение на стоките на имейл claims@grandoptics.bg

3.6. При подаване на рекламация по отношение на Продуктите, Клиентът предоставя на Продавача:

(а) Продуктите, предмет на гаранционния иск, с всички техни аксесоари, доставени на Клиента заедно с Продукта;
(б) касов бон и/или фактурата за стоките;

(в) сертификати и гаранционна карта, получена заедно с продукта. 

3.7. Ако Клиентът е поръчал повече Продукти, които са доставени в рамките на една Поръчка, исковете за дефекти в една от тези стоки не е причина Клиентът да има искове за дефекти в други недефектни Продукти.

3.8. Рекламацията ще бъде разглеждана единствено по отношение на дефекти, идентифицирани от Клиента в писмото за рекламация.

3.9. Продавачът ще обработи рекламацията незабавно, в по-сложни случаи в рамките на 30 дни от датата на подаване на иска за рекламация. 

3.10. Въз основа на правото, избрано от Клиента за упражняване от него/нея от следните права, Продавачът ще определи начина за разглеждане на рекламацията: 

(a)   ако дефектът може да бъде отстранен:

  продавачът отстранява дефекта без ненужно забавяне, своевременно и по правилен начин; или
–  по искане на Клиента Продавачът заменя дефектните стоки или техните компоненти, ако дефектът се отнася само за този компонент, ако по този начин Продавачът не понася прекомерни разходи, като взема предвид цената на стоките или сериозността на дефекта; или
–  по своя собствена преценка Продавачът заменя дефектните стоки или техния компонент, ако дефектът засяга само този компонент, ако това не причинява сериозни затруднения за потребителя;

(б) ако дефектът не може да бъде отстранен и възпрепятства правилната употреба на стоката като артикул без дефекти, или ако дефектът може да бъде отстранен, но стоките не могат да бъдат използвани правилно поради дефекта, защото дефектът възниква повторно или стоките имат няколко дефекта:

     продавачът заменя Продукта; или ако Продавачът не го замени,
    Клиентът може да прекрати Договора.

(в) ако дефектите на стоките не могат да бъдат отстранени, Клиентът има право на разумно намаление върху покупната цена на стоките.

Ако стоките са заменени, гаранционните условия по отношения на заменената стока остават същите като при първоначално закупената.

3.11. Продавачът информира потребителя за разрешаването на неговия/нейния гаранционен иск по имейл, телефон и/или писмо и в същото време издава писмен документ на Клиента в рамките на 30 дни от датата на гаранционния иск.

  1. Поръчки с доставка Click&Collect

При поръчки с доставка Click&Collect, възможна само за предплатени с карта поръчки, клиентът разполага със срок от 7 календарни дни да получи закупените стоки от оптика Grand Optics на ниво -1 в Paradise Center. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която клиентът получи имейл потвърждение за изпълнение на поръчката му. Легитимация при получаване на закупените стоки става на каса с документ за самоличност и номер на поръчката.

Happy Socks

Мога ли да върна продукт, ако не ми става или се разминава с очакванията ми?
Да, ако желаеш да върнеш продукт, можеш да го направиш в 14-дневен срок след получаване на продукта. Връщането се осъществява с предварително известие от твоя страна по имейл, като прибавиш номера на поръчката и изложиш причината. Като отговор ще получиш имейл с адреса, на който трябва да бъде върнат продукта, както и необходимите инструкции. Артикулът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик и т.н.), да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). След инспекция на състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще ти бъде изплатена с пощенски паричен превод през куриерската фирма.
Долни части на бельо, боксерки, слип, комплекти включващи такива долни части не подлежат на връщане по хигиенични причини. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.

Как да изпратя продукта обратно?
Продуктът следва да бъде изпратен обратно до нас чрез куриерска услуга (без наложен платеж), която позволява проследяване на пратките или чрез Български пощи, с опция – обратна разписка. Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента.
Артикулът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик, кутия и т.н.) да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). Не бива да бъде нарушавана цялостта и външния търговски вид на опаковката/кутията на продукта (оригиналната опаковка/кутия трябва да бъде опакована или поставена в друг вид опаковка/кутия-хартия, торбичка и т.н. и върху тази опаковка/кутия да бъдат поставяни стикерите на съответната куриерска фирма).

Какво става, ако съм получил/а грешен или дефектен продукт?
Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени към клиентите ни, но ако е получен дефектен или грешен продукт, то трябва да бъдем уведомени с имейл. Необходимо е в имейла да бъде приложен номера на поръчката, както и изложен проблема или да бъде предявена рекламация при установени основателни несъответствия в рамките на сроковете и условията, предвидени в ЗЗП и в общите условия за гаранция.

След получаване на известието, информираме клиента за адреса, на който следва да върне продукта (с куриер „Спиди“) за наша сметка и без наложен платеж. След проверка на продукта в офиса ни, клиентът може да получи замяна (ако има наличност от този продукт), която е за наша сметка или да му бъде възстановена стойността на продукта заедно с първоначалната доставка.

Как и кога ще си получа парите обратно след като съм върнал/а продукта?
Сумата се възстановява с пощенски паричен превод през куриерска компания. Срокът е 14 работни дни.
Също така може да предоставите банкова сметка, по която да бъде преведена сумата.

Humanic

Само неносени, безупречни и оригинално опаковани артикули могат да бъдат върнати в рамките на 14 дни. Ние не предоставяме общо, неограничено право на връщане. Разбира се, прилагат се законовите разпоредби.

По принцип имате две възможности за връщане на пратката си – или да изпратите пратката си обратно според следните точки, или да предадете пратката си в магазин HUMANIC.

Моля, обърнете внимание на следните точки, когато изпращате връщането си:

  • Не премахвайте прикрепените етикети
  • Използвайте оригиналната опаковка.
  • Попълнете формуляра за връщане. Моля, посочете причината за връщането и я приложете в опаковката.
  • Залепете приложения етикет за връщане към опаковката.
  • Изпратете по пощата, или с куриер. Най-добре е да запазите издадената обратна разписка, докато не потвърдим връщането ви.
  • Връщането на износени, мръсни или повредени артикули може да доведе до обезщетение.
  • След като пратката бъде получена, плащането ще бъде извършено по същия начин, както е извършено плащането.

Моля, имайте предвид следното за връщане в магазините:

  • Носете оригиналната фактура. За съжаление, връщания без фактура не могат да се приемат в нашите магазини.
  • Попълнете формуляра за връщане. Моля, посочете причината за връщането и я приложете в опаковката.
  • Върнете артикулите в магазина в оригиналната им транспортна опаковка.
  • Освободете опаковката, като използвате предоставения етикет за връщане.Връщането на износени, мръсни или повредени артикули може да доведе до обезщетение.
  • След като пратката бъде получена, плащането ще бъде извършено по същия начин, както е извършено плащането.

Моля, вижте правилата за анулиране за подробности относно вашето право на анулиране. Можете да върнете продукти на адрес София, бул. Черни връх 100, Парадайс Център София, Магазин Humanic

Lapin House

21 ДНИ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
Щастливи сме да възстановим или заменим всеки артикул (включително артикули на разпродажба) в рамките на 21 дни от датата на пристигане, ако по някаква причина промените решението си (в съответствие с нашите правила и условия).

Моля, уверете се, че вашите артикули са върнати нови, неизползвани и с оригиналната опаковка и етикетите на дизайнерската дреха. Не можем да приемем връщане на артикули като дефектни, ако не са били третирани, както е указано в етикета за грижа за облеклото.

При желание за замяна на закупения от Вас артикул за различен размер или цвят,ще се свържем с Вас за допълнителна информация относно нашите правила и условия.

За съжаление връщания, които не отговарят на нашите указания, не могат да бъдат приети и ще бъдат изпратени обратно до вас.

LATE Café & Roastery

Продуктите могат да бъдат върнати в срок от 30 дни, което означава, че имате 30 дни от датата на получаване на продукта, за да поискате връщане.

За да отговаря на условията за връщане, вашият продукт трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили — неизползван и в оригиналната си опаковка. Трябва да имате и касова бележка или доказателство за покупка.

За да върнете продукт, можете да се свържете с нас на office@latesociety.com.

Ако връщането Ви е одобрено, ще Ви изпратим тикет за връщане, както и инструкции как и къде да изпратите вашия продукт. Артикулите, изпратени обратно до нас, без предварително запитване, няма да бъдат приети.

Винаги можете да се свържете с нас за всеки въпрос относно връщане продукти на office@latesociety.com.

Marsello kids

Имате възможността да върнете закупен от Вас продукт в 14-дневен срок от датата на получаване, като използвате *Формуляр за връщане*, приложен във Вашата поръчка, и приложите касовия бон. Причините за това може да са:
• Неточен размер;
• Промяна на решението относно направената покупка;
При гореспоменатите условия транспортните такси се поемат от Клиента. В случай на грешка от страна на Marsello kids, транспортните такси се поемат от Продавача. 

Моля, при подаване на заявка, имайте предвид следното:

– Задължително е прилагането на получения документ при доставка – фискален бон за направената покупка и формуляр за връщане. Върната стока без касов бон няма да бъде обработена.

– Върнатите продукти не трябва да имат следи от употреба и трябва да бъдат в оригинална опаковка и с оригинален етикет.

– Връщане на бельо и бански не се извършва.

– Всички разходи за замяна и/или връщане на продукта са за сметка на Клиента.

 

Връщане на продукт може да се извърши само към посочения адрес на магазин Marsello kids. Магазинът не носи отговорност за пратки, насочени към друг адрес.


– ВРЪЩАНЕ – Ако желаете сумата да Ви бъде възстановена, моля попълнете *Формуляр за връщане* със следните данни:

* Име и фамилия на клиента

* Адрес на клиента

* E-mail на клиента

* Банкова сметка

* Кратка информация за причината за връщане

След като продуктът/продуктите са получени на указания адрес и отговарят на условията за връщане, сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на 10 работни дни.

АРТИКУЛЪТ/ИТЕ СЕ ИЗПРАЩА/Т НА АДРЕС:
София, бул.”Черни Връх” 100, мол ‘Парадайз Център”ет. -1, магазин Marsello kids

Тел: +359 878 811 898

Petite Fleur

Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са: 
1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; 
2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност; 
3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Petite Fleur или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.

При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид. Petite Fleur възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки по банков път. Сумата се възстановява в 14 дневен срок по предоставената от потребителя банкова сметка.

Petite Fleur има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

В случай че Потребителят не изпълни задължението си по алинея 5, без да уведоми Petite Fleur за забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.

(9) Когато във връзка с изпълнението по договора Petite Fleur е направил разноски и Потребителят се откаже от договора, Petite Fleur има право да задържи съответната сума за направените разноски или да изисква тяхното плащане.

В случай, че има деклариран отказ на Потребителя от договора,  „Петит Фльор“ ЕООД ще възстанови стойността на стоката, предмет на договора, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, от датата на която е уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Потребителят следва да върне обратно стоката без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни от деня, в който е информирал за отказа си от договора.

Стоката следва да бъде върната без увреждания с придужаващата я документация,  „Петит Фльор“ ЕООД запазва правото си в случай, че върнатата стока е с видими следи от употреба, с липсващи аскесоари и/или без придуржаващата я документация, да прецени дали да приеме върнатата стока.

Купувачът няма право да върне бански костюми, бельо, бижута и очила. Продавачът запазва правото си, да не приема връщането на тези артикули и да не възстанови заплатената от Клиента сума по Чл. 57. от ЗЗП. За избягване на всякакви съмнения – при връщане от страна на Клиента на бански костюми, бельо, бижута и очила, Продавачът се задължава да върне стоката обратно към Купучава, като транспортните разходи са за сметка на последния.

Playsense

В рамките на 14 дни от датата на получаване имате право да откажете и върнете закупените от Вас продукти (чл. 55,ал.1 от ЗЗП). Адреса за връщане на стоката е гр. София 1000,ул. Цар Симеон №55, магазин Playsense, получател ВАЛАНИ ТРЕЙД ООД. Разходите по връщане на продукта са за Ваша сметка. За целта играчката не трябва да е употребявана, да бъде в оригиналната си опаковка, без да е нарушена целостта й и с придружаващите я счетоводни документи. Сумата ще Ви бъде възстановена в рамките на законовия срок до 14 календарни дни.

Информираме Ви,че ако е налице износване,повреда или има липсващи елементи от продукта, ние си запазваме право да преценим дали ще предприемем връщане на стойността на играчката или част от сумата й. Ще бъдете информирани от наш консултант.

Кошница

Вход

Нямаш регистрация при нас?

Sidebar