Camel Active

Политика за връщане и замяна

Данни за търговец: Андонио Петрофф EООД

ЕИК: 200880620

Седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. Младост 1, бл. 106, вх. 1, ет. 5, ап. 20

Адрес за кореспонденция: гр. София, бул.“Черни връх“ 100, Търговски център Парадайс; Магазин: Camel Active, Етаж: 1

Данни за кореспонденция: info@urbanbox.eu , телефон: +359 885 707407

Доставка до магазин Camel Active

За поръчки с доставка Click&Collect, възможни само за предплатени с карта поръчки, клиентите разполагат със срок от 7 календарни дни да получат закупените стоки от магазин Camel Active на ниво 1 в Парадайс център. Седемдневният срок започва да тече от датата, на която клиентът е получил имейл потвърждение за изпълнение на поръчката му. За да получи закупената стока на каса в магазин Сamel Active, клиентът трябва да се легитимира посредством документ за самоличност и номер на поръчката.

Връщане или замяна на покупка

Клиентите на Camel Active имат възможността да върнат или заменят направена покупка или част от поръчката в рамките на 30 календарни дни от датата на закупуване. За целта трябва да е запазен напълно търговският вид на продукта с всички етикети и да няма увреждания като скъсване, надраскване, петна, пране и/или гладене. Необходимо е да се предостави и касовият бон, съпровождащ покупката.

В 30-дневен срок се извършват и рекламации при следните случаи: констатиран дефект, несъответствие в заявения размер, несъответствие в заявения продукт/модел.

Връщането става за сметка на Потребителя, лично или чрез куриер, на адрес София 1000, пл. Славейков 1А, магазин CAMEL ACTIVE, тел. +359 885 707407. Единственото условие е предварително да информирате Camel Active за решението си да се откажете от споразумението (покупката) на публикувания телефон или на имейл info@urbanbox.eu, като посочите номер на поръчка, име и фамилия, връщане или замяна, кой продукт желаете да върнете/замените, причина, банкова сметка.

Възстановяване на сумата по върнатата стока става след удостоверяване, че получената стока отговаря на изискванията за връщане и на посочената от Клиента банкова сметка

в рамките на 5 работни дни от датата на полученото връщане.

За заявки за връщане или замяна клиентите могат да влязат в профила си в SHOPPINGSPOT.BG и да попълнят заявка за връщане, достъпна в секция „Моите поръчки“.