Често задавани въпроси

За да улесним твоето пазаруване, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при избор и поръчки на продукти от онлайн магазин SHOPPINGSPOT.BG 
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрираш. В случай, че решиш да го направиш, ще пазаруваш по-удобно, ще можеш да следиш статуса на направените поръчки, както и да получаваш информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можеш да направиш поръчка единствено през сайта на SHOPPINGSPOT.BG

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин SHOPPINGSPOT.BG използва куриерските услуги на фирма “Speedy”.

Каква е цената на куриерската услуга?

Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълниш адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можеш да я видиш.

Мога ли да заменя закупен продукт?

При неудовлетворение от закупения продукт можеш да го замениш или върнеш по всяко време, според индивидуалните условия на съответния търговец, от който е закупен. SHOPPINGSPOT.BG не носи отговорност за продукти, които подлежат на връщане и/или замяна.

За повече информация прочети условията за Връщане и замяна.

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като си изпратил своята заявка, тя се приема автоматично. Именно за това, промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържи с нас възможно най-скоро в рамките на работния ден на тел 0886090055.

Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).